W listopadowym wydaniu Biznesu Ogrodniczego ukazał się obszerny artykuł poświęcony zmianom w naszej firmie pt. " Flora się zmienia". W jesiennym sezonie przeprowadziliśmy rebranding logo oraz zmieniliśmy dotychczas używane hasło reklamowe „Zadbaj o swoje rośliny” na „Dla korzeni Twojej zieleni”. Rozpoczęliśmy prace nad wprowadzeniem na rynek nowych produktów w nowych opakowaniach. Poszerzymy ofertę handlową o produkty, których nie posiadaliśmy dotychczas w sprzedaży.
Założyliśmy profil na Facebooku, aby być bliżej klientów i zapewnić im szybki kontakt z przedstawicielami firmy. Na stronie internetowej na bieżąco pojawiają się aktualności, klienci są informowani o wszystkich projektach, zmianach, a także promocjach, mają dostęp do oferty cały czas. Firma nie zapomina jednak o bezpośrednim kontakcie z partnerami biznesowymi. Obecnie Marcin Dulewicz, kierownik ds.handlowych odbywa coroczne posezonowe spotkania z klientami.